Nekad oddieffs | Blacklist Överklagan [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oddieffs

Icke Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
19
Blacklist-referens
ID: 162 — Övrigt
Anledning: Fuskare, hejdå
Personal: lluddee
Datum: 2025-08-11
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag använde fusk i form av ESP av en jävligt dum anledning. Det var under tiden då alla fuskade innan det nya anticheatet och jag hoppade på det tåget. Det är ingen bortförklaring att "alla andra" fuskade men det var det som gjorde att jag också gjorde det. Så det var det. Jävligt dumt nu i efterhand men jag hoppas att jag får komma tillbaka för att köra lite polis. Och min bakrund innan fuskandet är väldigt bra så jag hoppas att det bevisar på något sätt att jag kan komma tillbaka och tillföra lite bra rp. Jag tänker såklart inte fuska igen. Finns ingen riktig vinning i det har man lärt sig nu.

Tar du ansvar för det som hände? Ja såklart. Jag va dum och körde fusk de ingen annans fel bara mitt.

Vad har du lärt dig sedan dess? Inte va dum o fuska. Jag tjänade på att fuska då. Men nu i långa loppet när man e bannad så finns det inget positivt med att fuska. Sen gör man unive till en tråkigare plats för dem man spelar med. Det är väldigt egoistiskt att fuska.

Varför ska vi ge dig en till chans? Som jag skrev tidigare så hoppas jag att ni kan ge mig en chans att få komma tillbaka för att få köra lite polis. För jag har visat genom min bakrund på servern att 90% av tiden jag varit här har jag visat en väldigt fin RP. Sen gick det nedför i slutet. Men jag hoppas att det går och bortse och att ni kan ge mig en chans att få komma tillbaka för jag har insett hur tråkigt och egoistiskt det är i långa loppet att fuska.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nja inte riktigt. Jag blev pc checkad och de filmade jag inget för. Jag har inget att motbevisa direkt. Jag erkänner att jag fuskat och det var dumt. Om det är att ni vill ha bevis på att jag har bra RP när jag vill ha det så går det väl säkert att rota fram på ett eller annat sätt.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka