- Meddelanden
- 114
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? monkeyman21
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 1999
Berätta om din karaktär. jag heter liam widenfors jag är 25 år jag hade det svårt hemma med min familj min pappa slog mig typ hela tiden för han var typ alltid full.så jag har inte haft det så bra hemma.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat fivem i nån vecka nu.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela med makt ibland måste man förlora man kan inte bara vinna hela tiden
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat det som kriminell.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det vill jag inte
Vad är ditt discord namn? monkeyman21
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 1999
Berätta om din karaktär. jag heter liam widenfors jag är 25 år jag hade det svårt hemma med min familj min pappa slog mig typ hela tiden för han var typ alltid full.så jag har inte haft det så bra hemma.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat fivem i nån vecka nu.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela med makt ibland måste man förlora man kan inte bara vinna hela tiden
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat det som kriminell.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det vill jag inte