Inaktuell Haadrouss | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cx58411

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? Haadrouss

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2005

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag såg att Philip320 hade skrivit ut att ni behöver mer medlemskap ansvariga och jag tänkte varför inte , det låter roligt och vara en medlemskap ansvarig eftersom man vill ju alltid träffa nya människor och prata med de. Man vill även ha en större relation med de nya medlemmarna och även se till så att de känner sig välkomna in på servern. Har varit det förut och det var roligt som fan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Om det är så att jag får den rollen som en medlemskaps ansvarig så kommer jag ta det seriöst och kommer fokusera på saker jag gör och kommer göra mycket bra ifrån mig när det gäller folks ansökningar. Kommer kolla noggrant på folks medlemskap ansökningar och kommer säga till att det är en bra text som kan ta han/henne vidare till Intervjun. Jag vill ju också såklart fixa spelare till servern som kan ha det roligt för vad jag vet och kände förut så kunde man inte göra så mycket som icke medlem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta folk med full respekt , bra ton och allmänt bra Vibes . Man ska alltid ha respekt mot folk och det bara är så , det är bara onödigt om man inte har respekt mot folket . Om personen har något o säga så ska du alltid lyssna till punkt istället för o avbryta mitt i allt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker det ska vara mer svårt än lätt att komma in på Unive för att om det är så enkelt o komma in på unive så kan man ju bara ta en bil och köra på folk osv , Hellre man gör en snabb ansökan om sin karaktär och sen en intervju så blir de bara roligare för icke medlemmarna . Så de kan få jobb och förstå reglerna sakta med säkert .

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska allmänt bara ha en trevlig ton och social RP, man ska även inbilla sig att det som händer dig ingame hade kunnat hända irl och då ska du reagera så som du hade reagerat irl. Man kan även vara villig att delta i aktiviteter då man lär känna nya folk som kan lära dig RPa bättre.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Hade verkligen inte tagit in vem som på denna servern , hade först kollat igenom ansökan ordentligt och verkligen läst så gott som jag kan för att kolla om de låter seriösa. Så hade faktiskt haft mycket koll på nya folket som söker in och man kan alltid höra på intervjun om de låter seriösa och villiga att samarbeta eller bara lallar för att bli klara med intervjun så de kan in i servern och förstöra för andra.

Hur ser din aktivitetet ut? Vet inte hur ni vill jag ska skriva det men är jätte jätte aktiv på datorn så inaktivitet är det minsta jag ska oroa mig för faktiskt

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det var faktiskt inte mycket mer än att jag bara vill ha en större roll än bara medlem och vill ändå ha något man kan göra varje dag på datorn , annars blir det tråkigt om man Rpar vanligt varje dag. Och att jag var M/A för inte så längesen så är ändå erfaren.

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka