Ej Antagen GUZZ | Chef-jobb ansökan [Bahamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahama mamas

Vad heter du i verkligheten? Liam

Vad är ditt användarnamn på discord? guzz1904

Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2004

När fick du medlemskap på Unive? 2025 men har varit medlem fram o tbx sedan 2020

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har tidigare varit Chef över flertal nattklubbar samt andra yrken också vilket gett mig goda kunskaper och erfarenheter kring hur man ska vara som Chef på en nattklubb och samtidigt kunna strukturera upp yrket på ett positivt sätt. Jag har arbetat mycket med struktur när det kommer till Möten, Information, Anställningar osv mest i form av Dokument då jag anser att det blir mer professionellt. Jag har tidigare kunskaper kring service och hur man ska få igång en Klubb en Lördag kväll tex för att få till en riktigt härlig kväll.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Framtidsplanerna för Bahama mamas är att få Upp Aktiviteten till det bättre och samtidigt kunna hålla regelbundna Fester eller Event varje helg med mycket människor, härlig personal och bra utbud på dryck. Jag kommer att sitta och ha väldigt positiva framtidsplaner när det kommer till Personal, Fester/Event men även Lokalen och göra det bästa av yrket till något unikt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Varje dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka