Ej Antagen Gregg2 | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gregg2

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
461
Reaction score
26
Vilken chefs-position ansöker du till? Polismyndigheten

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt användarnamn på discord? gregg0520

Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2004

När fick du medlemskap på Unive? 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef på Bahama Mamas och Vanilla Unicorn och kan därav grunden att vara chef i samband med personal tillkännagivande, relation och dylikt. I verkligheten utanför spelet jobbar jag som arbetsledare och tror även att jag kan riktiga arbetslivets erfarenhet till Unive, även om det bara är ett spel. Jag har även varit sjukvårdschef sedan tidigare och kan därav sjukvårdsjobbet och dylikt. Jag tror att dessa erfarenheter hade hjälpt sjukvården enormt och hade tagit detta jobbet på stora allvar. Har även suttit i ledningen innan under Bampus styre.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner med jobbet är att bygga upp en tydlig och struktur i ledningsgruppen, för att få en bra arbetsplats tycker jag det är viktigt att ha en bra ledning. Sedan hade jag skickat ut en enkät för alla anställda som de själva kan yttra sig om arbetsplatsen. Jag kommer skapa detta jobbet attraktivt och aktivt. Kompetensen bland anställda skall vara på topp. Och de som saknar denna kompetens skall få de verktyg om de behöver.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara bra, och kommer lägga ner bra med tid.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tillbaka