Nekad GustavBoi4 | Beslut Överklagan [ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GustavBoi4

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Ditt discord namn: gustavboi4

Ditt Hex-ID: 1100001644a5521

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim/Krim varning

Vem/vilka tog beslutet? Miracle / lluddee

Varför tror du själv att beslutet togs? (Det är 2 delar då jagv anser att mina första 2 krim varningar var felaktiga även den sista indragna rollen) Det börjar med att jag o 2 till följer efter en chapos bil, dom kör till deras gänghus och vägrar köra ut, då hoppar mina kompisar ut o riktar mot bilen, då springer en kille ut från gänghuset o börjar skjuta som fan, jag som sitter bak i bilen och kan inte köra måste då i sista utväg skjuta från bilen. när jag dödat han som sköt hoppar jag ut med quick o dödar den andra. sedan riktar jag på han i bilen o han vägrar lyssna på mig o fearar o id peakar endast. han fearar också en gång till när diablos kommer senare. klippet är ogiltligt eftersom ljudet var borttaget från klippet (förmodligen meta eftersom han kom ut när vi riktade och börja smattra direkt). Nu till andra tillfället, vi är typ 5 bilar som jagar en bil. han råkar bli dsync pittad in i staketet o rpar ingenting på skador, sedan börjar han pitta våra bilar för han inte vill bli kidnappad. samtidigt riktar 2 av våra på han så jag hoppar också ut o börjar rikta, när han sedan fortsätter pitta o vdmar en av våra medlemmar börjar jag skjuta som andra gubbe alltså inte först. då lyckas jag träffa honom huvudet. jag är hemskt ledsen över att det inte kunde bli mer sociallt men man får även tänka på att deadly sins bilen endast tänkte på att komma undan utan att kunna ta en förlust eller vad man ska säga så de blir lite svårt att rpa sociallt med han.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker första delen är felaktig eftersom för det första har de inget ljud. Jag sköt också från bilen för att skydda mina kompisar, jag tänkte bara "jag kan inte köra ifrån sp jag måste skjuta han som skjuter" sedan hoppar jag ut. det var ttydligen också abuse av quick, vet inte hur det är nåt? Andra gången tycker jag det är felaktigt eftersom deadly bilen inte rpar på skador, hoppar inte ut när vi riktar mot han, vdmar o skit, eftersom han feara måste han ju tänka att han kommer dö, det var det han gjorde nu, han kan inte tänka dom måste kidnappa mig så jag kan dra o hoppas på det bästa.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ni har dem nödvändiga klippen!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka