Nekad Fabbn | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbn

Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Ditt discord namn: fabbn_

Ditt Hex-ID: steam:1100001436873a1

Vad för typ av beslut gäller det? Jag fick 10 poäng

Vem/vilka tog beslutet? Korpen & manual

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag inte fick förklara mig i support pågrund av att jag inte va hemma när dom bad mig hoppa support själva händelsen hände klockan 17:10 ish och jag hade planerat att dra ut för att datorn är inte mitt liv och då säger staffsen kom support typ 40 minuter senare och då har jag redan stängt av min dator för jag skulle ut och sen säger dom att ifall jag hade kommit support vid den tiden dom bad mig så skulle jag få förklara men nu när jag kan komma support så sitter dom och säger att det är försent

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt pågrund av att han hoppar in i min bil och då tar jag upp mitt vapen och börjar rikta mot han och säger hoppa ut ur min bil då kör han fram då börjar jag skjuta mot han så enligt mig så är det inget fel iallafall inte 10 poäng Tycker det är väldigt fel av han att han hoppar in i min bil sen när jag riktar på han så fearrpar han och det verkar som att han inte fått någon åtgärd för det

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mZgZtEiGVHJLVgNMJ?invite=cr-MSxCcE0sNDMzMzk4NDkw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

hade uppskattat ifall man fick prata i support med dom här två staffsen plus någon admin+

Beslutet är absolut inte felaktigt, gör en ny överklagan när du förstått ditt fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka