Nekad hajenforfan | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hajenforfan

Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
2
Ditt discord namn: Limpan10w elle L1MP@N

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad för typ av beslut gäller det? Det handlar om att jag fick indragen krim!

Vem/vilka tog beslutet? william07

Varför tror du själv att beslutet togs? Asså helt ärligt så vet jag inte, jag hade inte gjort något fel. tror att dom som ja sköt mot övertalade staffen att banna mej eller nåt, för jag har inte gjort något fel i detta klipp.

Hur är beslutet felaktigt? jag men själv tycker jag att det var felaktigt för att jag hade snackat med dom o dom säger att dom är med scorpio o om du lyssnar väldigt noga så hör du att han säger ( vill du se mej efter dej ) och jag skickar massor av prios för att få hjälp att kidnappa dom, sen så letar vi efter denna grabb vi hittar han bakom ett litet berg, han kör upp o JAG FÖRSÖKER KOMMA FRAMFÖR FÖR ATT KUNNA HOPPA UT O RIKTA. men han väljer att börja små pitta mej så väljer att hoppa ut o skjuta mot han. Så jag ser inget fel i klippet, ja har inte gjort något fel, vi har snackat med dom och vi hoppar ut o han kör o han väljer att köra, så d klart att ja väljer att skjuta han

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lyTz9wUsaBPuvqoYE?invite=cr-MSxVUjUsMjYzNjczMzAw&v=180

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka