Accepterad Gustav Yarre | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Ditt discord namn: itesh

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad för typ av beslut gäller det? kriminell

Vem/vilka tog beslutet? Realpaolo och classic

Varför tror du själv att beslutet togs? Powergaming fast var omedvetten om att det var det men han sa det i sup

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att jag känner mig lurad för jag köpte en kriminell roll för att ha roligt och kunna spela som en kriminell spelare på unive och idag kl 1 så ber realpaolo mig hoppa support, jag går in där med en bra känsla eftesom att jag visste att jag inte hade gjort något fel för det jag gjorde var att min kompis körde mig till sjukhuset och man kan typ se runt sig när man är död och då var hela marken borta typ och jag laggade fram liksom min skärm han inte med typ och sen så tar han mig till hon tjejen där inne på sjukan jag går in där och sen när dendär timern har gått upp till 100% så lämnar jag spelet och jag går in igen och sedan kommer jag till spawnmenu och jag tänkte att min vän är antagligen inte kvar på sjukan så jag väljer att spawna gänghuset. Sen i support börjar han snacka om att man har krycka och hur tänkte ni att jag skulle veta att den försvinner om man startar om sitt spel. Jag tycker genuint att jag ska få tillbaka min kriminell roll för att jag känner mig grundlurad att man får indragen kriminell roll för att man gör nånting som man är omedveten om kommer hända och sedan blir blåst på 250 kronor tycker jag är ganska sjukt, Sen kan jag i framtiden eftersom att jag inte visste detta och nu vet jag så jag har lärt mig av att man inte får gå ut från spelet när man har krycka och detta med att jag valde gänghus som position trodde jag bara gällde när man var död och det visste jag inte heller om. Realpaolo sa även att dem har skickat ut i viktigt att man inte får göra sådär att man lämnar för då typ försvinner kryckan och det har jag inte sett för jag har varit kriminell i 3 veckor ungefär och jag har varit noga att läsa viktigt och det har inte stått nånting om kryckor där. Så jag tycker jag genuint borde få tillbaka min roll som gör att man får spela som en kriminell annars har jag lagt ner 250 spen och blivit lurad.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Klippade tyvärr inte denna händelse för jag var inte medveten om att det var fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka