Nekad Gregg2 | Beslut Överklagan [Limpis]}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg2

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
461
Reaction score
26
Ditt discord namn: gregg0520

Ditt Hex-ID: steam:11000016e97a8dc

Vad för typ av beslut gäller det? Gäng varning 1

Vem/vilka tog beslutet? Kriminell ansvarig teamet

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta beslut togs eftersom att "många" enligt er staffs hade fått åtgärder, jag anser nu i efterhand att detta beslut var helt felaktigt. Jag tycker genuint att det var oschysst att ni kriminell ansvariga satte en varning utan någon förvarning som ni alltid brukar göra annars, jag vet inte varför detta inte gavs. Men tycker att detta varit en särbehandling och gäng varningen bör tas bort. Jag anser inte heller att 4st åtgärder, på personer som precis gått med skall resultera till en gäng varning. Jag hade uppskattat ifall man hade kunnat ta ett samtal med mig och säga att gänget går i fel riktning så att jag hade kunnat anpassa rpn så att den går i rätt riktning.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att denna gäng varning var väldigt hård, om man jämför med andra gäng som fått varningar. Jag förstår att man vill sätta en tydlig markering men jag anser att denna markering är för hård.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns i min info kanal.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Gängvarningar är ju en förvarning till gängnedstängning. Tycker det är allt för mesigt ifall man skulle ge "förvarning" till en varning. Makes no sence. Ifall många i gänget har en problematisk RP så är ju varningen till för att skapa ett emdvetande för ledningen att ta tag i det annars så komemr det ju leda till nedstängning tillslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka