Accepterad Gustav Yarre | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? itesh762

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-12 170335.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag fear rpade mot en polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag var vid 100 ligans gänghus och sedan kom det en polis och försökte söka igenom mig och då sparng jag iväg ifrån honom och sedan så sprang ja in i en gränd och då började han rikta på mig och sedan så fear rpade jag mot honom och jag värnade inte om mitt liv detta var svin dumt av mig förlåt ja kommer aldrig göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt lagd ban och jag förstår exakt varför jag blev bannasd och jag har lärt mig av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har inte blivit bannad för detta tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lyssna på polisen och ta upp mina händer och göra som han säger det som jag gjorde var jätte fel förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag alltid kommer att lyssna på polisen när dem riktar och göra som dem säger förlåt så sjukt mycket för det jag gjorde kommer aldrig ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Snälla kan du acceptera denna asså jag har varit bannad i över en vecka och alla mina vänner sitter och kör unive och ja har inget att spela. Jag lovar jag har lärt mig mycket av det och om ja gör om det sätt blacklist då för det kommer inte hända

Jag kommer acceptera din banöverklagan, men på ett villkor, du gör inte om det. Om jag ser detta igen kommer jag banna dig direkt utan att ens tänka.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka