Accepterad Gustav Yarre | Ban Överklagan [manizzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? juniorentm. Men han är inte staff längre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-05 215733.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rdm en person som kriminall vårdare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så jag kan inte berräta exakt vad som hände eftersom jag inte kommer ihåg det så bra pågrund av att det var mer än 2 månader sedan och mitt minne är inte jätte bra men det jag vet är att tiden har typ ändrats från 60 till 140 elr nåt vet inte när ni ändra men aja. Men det som hände alltså var att jag rpade som kriminall vårdare och sedan så var det en fånge som var väldigt hotfull och hetsade mycket och då tog jag in honom i en cell och sedan så sprang han ut och detta hände typ 20 gånger sedan så blev jag trött på honom eller min karaktär och då så slog jag han med batong skit mycket för att han skulle stanna i cellen och då blev jag bannad. Det är ungefär allting jag kommer ihåg från händelsen. Jag ångrar detta skit mycket och jag skulle jätte gärna vilja ha en ny chans jag kommer aldrig göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig pågrund av att det jag gjorde var grov rdm och tjänstefel men ni hade kanske förståt det bättre ifall ni såg allting som denhär fången gjorde men jag tycker fortfarande att det var mitt fel och jag förstår varför. Förlåt så jätte mycket jag ångrar mig och jag vill jätte gärna köra på eran server igen jag förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men har spelat sen 2021 så det beror mycket på det men nuförtiden så spelar jag seriöst och försöker hålla nere så mycket jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte rdm honom i fängelset förlåt så jätte mycket kan jag snälla få en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får rdma i fängelset förlåt jag ber om ursäkt. Och det kommer aldrig ske igen jag förstår också vad jag gjorde fel. Jag hade verkligen blivit skit tacksam för alla mina vänner (irl) ska starta upp ett gäng på unive och jag vill vara med på det uppköpet hade betytt sjukt mycket om ni gav mig en chans till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka