Nekad 1roxiz | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1roxiz

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 787 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: https://cdn.discordapp.com/attachme...870539c1cdb391812eacc7fdec7bdb80b0e8f228e312&
Personal: Slem
Datum: 2026-04-13
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade me mina polare. Sedan så blir vi stannade av polisen och vår bil dör. Vi väljer då att skjuta mot poliserna. Jag tror jag dödade ungefär 3 stycken och sedan när jag väntar på att bli revvad och tagen till fängelse av polisen så blir jag revivad av staff och de säger att jag ska komma till support. Jag gör de och för någon anledning funkade inte min mic i discord. De ville pc checka mig och jag nekade. Jag kan bara säga nu att jag hade fubb och jag ångrar det jätte mycket. Jag skulle inte säga att jag var någon stor problem spelare innan detta men jag hade börjat tröttna på servern och så köpte ja nått billigt skit i en månad
men när jag väl kom in igen så märkte jag hur kul det fortfarande var. Därför hade jag velat ha en till chans för att bevisa att ni kan lita på mig från och med nu.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar 100 procent ansvaret för det. Det var helt mitt fel och jag ångrar det jätte mycke.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att jag ska ge saker en chans och att man aldrig ska fuska sig fram i livet för det kommer bara leda till dåliga saker.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en trevlig kille som inte bara är på unive för att skjuta utan för att rpa med de underbara människor som finns på denna server. Efter jag blev bannad så testa ja lite andra servrar men jag fick inte samma sting som när jag körde unive. Jag har inte heller varit en så problematisk spelare men som sagt så hade jag tröttnat på denna server men nu har jag märkt att jag nog aldrig kommer tröttna på den fantastiska rpn på unive.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyväär inte

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka