Accepterad gurran321 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurran321

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/6969russia6969/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gurran#9925

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Gurran Andersson". Han är 23 år. Han kommer i början från Afrika men flyttade till Sverige redan som ung, där blev han uppväxt av en svensk adoptivfamilj. Han pratar flytande svenska. Han tycker om att hjälpa folk som inte är lika lyckande som han själv. Han är också en ladiesman. Han har lätt att kontrollera sitt temperament men om någon lyckas reta upp honom tillräckligt då ångrar de flesta personer det. Han tycker om fysiska jobb eftersom han var gruvarbetare i sin tidigare stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag följer reglerna och försöker skapa mina egna scenarion. Jag är också öppen för kritik och ändrar mig så att jag inte stör andra. Jag tycker om att delta i alla sorters event/funktioner som finns på server, då blir jag en bättre roleplayer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag och min karaktär kommer bidra till många skratt och roliga händelser på servern. Jag kommer vara väldigt social och hjälpsam mot mina rp vänner. Jag kommer heller inte låta mitt ego ta över, därför kan jag låta den andra ta vinsten ibland, tex argument elr andra händelser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska göra orealistiska grejer, tex om man blir rånad av 2 personer med pistol så är det orealistiskt att springa iväg. Man ska heller inte gå på en egotripp och "köra över" en annan spelare, dvs man ska den andra spelaren öppningar eller chanser i argument eller andra situationer. Man ska skapa en rättvis miljö helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Kompisar rekommenderade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka