Nekad Liaam | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liaam

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? johanzzon1

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas andersson 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Positiv, Dåligt tålamod

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas bakgrund har inte varit så lätt han hade de svårt i livet efter skolan då han valde att hoppa av gymnasiet och inte skaffat någon utbildning som ledde till att han inte fick nått riktigt jobb. Sen dess har Jonas haft väldigt svart att försörja sig själv eftersom han har tappat kontakten med sina föräldrar men nu har han flyttat till en ny stad för att få en bättre start. Han har börjat plugga upp sina betyg för att kommas in på en utbildning hans dröm är att bli polis och hjälpa folk som ligger illa till eller behöver hjälp. Så nu är hans planer att försöka plugga upp sin betyg för att komma in på en polis utbildning och få en start eventuellt skaffa familj och barn och han har börjat i rätt spår nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga stunder, roliga scenarion, händelser. Jag kommer även hjälpa dom som jag ser är nya och inte har spelat så mycket rp och försöka hjälpa dom att fatta hur man gör roliga scenarion och händelser. Kommer även bidra med massa bil events och andra saker :D

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska spela för sig själv och låta andra ha kul alltså man behöver inte bara spela för att vinna själv man kan också låta dom andra vinna ibland. För de är ju inte roligt ex om man har gängkrig så vinner andra laget varje krig för alla är bra på att skjuta man kan låta andra vinna också bara inte en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har kört på serven sen långt tillbaka men jag har inte grova bans eller annat. Och om de var nån bann så kommer jag inte ihåg det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm= Random death match innebär att man dödar folk utan anledning eller inget bakomliggande scenario. Vdm? vehicle death match innebär att man använder sitt fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka