Nekad Gurra | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.--

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Gurra#7473

Hur gammal är du? jag är född 2008 alltså 13 år vet att jag inte är så gamma lmen är väldigt mogen för min ålder och kan ta väldigt stora ansvar.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 1431 timmar på fivem och skulle gissa på att typ alla dom timmarna är på unive.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli ägare/chef över Club De Muñeño för att jag har alltid varit intresserad av klubbar både ooc och min karaktär är en person som gillar att festa mycket och hans dröm är att bli ägare över en egen klubb nån gång och sen har jag ju alltid velat hålla i fester ingame och sånt och nu när jag såg att detta var ledigt så passar jag på att ansöka såklart. och alltså jag gillar ju att hålla på med att starta fester osv ingame och tror att jag skulle kunna bidra med jäkligt feta fester ifall jag blir ägare, sen har jag även en gång tidigare vart ägare över en annan klubb men de va på en annan server s¨vet mycket därifrån hur det går till att hålla i fester och sånt. jag vet inte varför men jag har bara alltid velat jobba som detta ingame och kommer kunna bidra med väldigt många roliga scenarion ifall jag blir ägare över klubben.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska många erfarenheter inom detta jobb inom att hålla fester osv för som jag skrev så har jag tidigare vart ägare över en klubb på en annan server och där höll jag i väldigt många fester och tyckte om det väldigt mycket jag brukar även hålla i lite fester på unive då fast dom brukar ju inte bli så stora eftersom jag bara lägger ut på twitter sen dom som kommer dom kommer liksom så jag har lärt mig mycket därifrån hur det går till osv men så fort jag får en sån här chans att bli ägare över en klubb så tar jag det hundra procent seriöst och går verkligen in för det och det kommer jag verkligen göra ifall jag blir ägare det här jag vet asså vilka dricker som behövs tjejer osv så det kanske inte är jätte mycket erfarenheter men det är typ allt jag kan om klubbar och vet att det här skulle passa mig perfekt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Karl Conny och är en kille. Han är 25 år och bor i Stockholm. I Stockholm bor han i kista där alla hans vänner spelar fotboll. Han är född i Kista men föräldrarna är från Pakistan. Min karaktär är lite brun i utseendet men jätte snygg. Han är pollenallergiker och kan nästan dö om han inte tar sin medicine. Hans kläd stil är ganska basic. Inte för mycket, inte för lite. Alla damer älskar han och klädstilen framför allt. Han har 1 familj och sedan 40 i släkten. Karl Conny är ganska intresserad i fotboll men hatar hockey. Han är inte religiös utan han är muslim och tror på gud. Han hatar bilar men älskar mopeder. Hans talang är att han kan stå på händerna och dribbla folk medans han textar sin morsa om att laga mat. Han har bra kunskaper om cylindrar i motorer och allt i en moped. Han kan alltså allt om en mopen no cap. Han har en stor hemlighet som ingen vet. Det är att han gillar killar men ingen av hans vänner eller familj vet om det. Han vill ej säga det till någon eftersom han är rädd om att dom kommer tycka annorlunda om han.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne väldigt ofta ungefär från typ 08:00 på morgonen till ungefär kanske 01:00 på kvällen och det här är på vardagar men på helger och lov är jag inne från att jag vaknar tills att jag somnar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag kommer alltid fortsätta att spela på unive ovasett vad så ja det kommer jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara unive.

Har du läst våra Regler? Ja flera gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka