Gurra. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: gurra.

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag bryr mig om communityt och vill hjälpa till att skapa en trygg, rolig och rättvis spelupplevelse. Jag är aktiv, pålitlig och bemöter alltid spelare respektfullt, även i pressade situationer. Jag kan följa reglerna noggrant, tar snabba men genomtänkta beslut och är bra på att lösa konflikter utan att skapa drama. Jag har tålamod, är kommunikationsstark och är inte rädd för att fråga om hjälp eller ta ansvar när det behövs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag anser att det är alldeles för lite sociala scenarion inom krim rpn. Är även extremt mycket gäng som endast spelar för makt och pengar även för att skjuta. Och inte göra något roligt scenario alls utan bara skjuta kidnappa etc. Så jag anser i nuläget att krim rpn kan bli extremt mycket bättre för just nu känns de som att alla bara spelar för att skjuta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan hålla koll mer på gängen och ge dom varningar om dom inte gör nånting annat än att bara skjuta. För gäng som endast spelar för makt o pengar anser jag inte är värda o ha ett gäng på unive. Så helt enkelt ge dessa gäng varningar o påminna som att de finns mycket roliga saker mer än att bara skjuta hela tiden.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionelt genom att ha en proffesionel ton när man pratar tex hålla lugnet vara väldigt stress tålig och visa för dom som behöver hjälp att man har all tid i världen för om man verkar stressad själv så kan de påverka personen som vill ha hjälp.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? staff arbete några timmar om dan sen lite rp sen staffarbete och självklart ha lite tid utanför datorn med

Hur länge har du spelat på Unive? gick med i discorden rätt nyligen igen men har spelat här väldigt mycke men har nyligen haft en paus från fivem men är tillbaka nu o är redo att ge allt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit staff samt medlemskap ansvarig här tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej anser att ja kan jobba som alla

Tillbaka