Accepterad Gurra. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: gurra.

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag it är nån mesig person som it vågar banna folk. Jag kommer ta tag i det direkt. Jag kommer även satsa allt på staff arbetet så att alla lallare och som it kan rp inte är kvar. Jag vill att communityn ska bli så bra som möjligt med massa bra folk som kan rp o it massa lallare som bara är här för att förstöra. Jag kommer sitta några timmar i support varje dag och specca mycket. Mitt mål som staff är att är att få bort folk som it är här för att ha bra rp o bidra till bra scenarion. Utan bara här för att förstöra. Jag är it rädd för att ta tag i saker och kommer att göra allt jag kan för att göra de själv och it hålla på o skicka vidare saker utan ta tag i det själv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Nåt jag tycker it fungerar på unive är att det är alldeles för mycket skottlossningar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi ska bli mycket hårdare på att ge ut gäng varningar till de gäng som vi anser skjuter för mycket så att dem lär sig att andvända social rp så att det blir roligare kriminella scenarion för både kriminella och polisen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionellt genom att it skricka på folk som spelar på servern utan pratar med dom på ett hårdare vis en att sitta och skricka för då tror spelarna att det är massa p120r som bara sitter och skricker på folk. För mig är det väldigt viktigt att agera proffesionelt då att vara staff är som ett jobb då ska man vara seriös i det man gör och agera proffesionelt för då visar man att företaget har väldigt bra anställda som vet vad dom håller på med. Och om jag agerar på ett proffesionelt sätt så vet spelarna att dem spelar på en bra server där staffsen bryr sig om serverns bästa.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? runt 8 timmar om dan fast på måndagr och torsdagr har jag träning på kvällent i 1 o en halv timme

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i några månader nu men spelade även här under 2021 och 2022 men tog en paus från fivem ett tag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes har varit ma på unive förut

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka