Inaktuell Felix11 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Felix11

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tiimo

Ditt discordnamn: baa_baba1

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? För jag vill hjälpa servern med mer säkerhet och mer folk som kan hjälpa dom ifall dom behöver hjälp. Jag vill också vara det för att tycker servern är väldigt bra och känner att jag vill utveckla mina kundskaper för en bra server som också är en väldigt stor server.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Inprensipt allt, som jobben funkar helt perfekt och allt sånt. Sorry för jag it utveckla men kom inte på ngt!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag nämnde inget men om det är något som ett problem då så ifall jag it kan så kallar jag hjälp och ifall jag kan så försöker jag göra det så snabbt som möjligt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att ifall man ksk ser någon som råka säga ngt ooc så säger man till dom att dom sa det fast it ooc då och säger till honom vad som är fel och lär dom som är ksk nya att dom it får göra så. Man ska också agera men en bra ton i t.ex. support och it stressa upp folk som försöker få hjälp.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det känns som att jag it ha ett privat liv för jag sitter och spelar hela tiden och sånt.

Hur länge har du spelat på Unive? ganska länge innan men blev kickad typ men nu är jag tlb, men ifall man räknar me de innan så ksk 1-2 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Fattar it.

Tillbaka