Accepterad Gurka1337 | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurka1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199207666237/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Gurka99#1337

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven svensson och är en kille. Sven är född 2000-09-15 som motsvarar att han är 21 år. Sven bodde i en stad som hette fristaden och har flyttat till Unive. Sven är född utan sin familj i staden fristaden men han förlorade sin mamma när han var 9 år. Han jobbade som reporter i sin gammla stad men nu är han arbetslös men han vill börja jobba som mekaniker. Han älskar att gymma det är hans favorit hobby. Sven är troende och han tror på gud (kristendomen) Svens positiva egenskaper är att han är snäll och gillar att peppa sina kompisar. hans negativa egenskaper är att han kan bli lite arg och lät påhoppad. Svens talanger är att gymma och han började gymma när han var 11 år. Sven tycker inte så bra om sig själv han tycker att han är fet och han tror att ingen gillar han så han började gymma så nu får han mycket vänner. Han är beroende av protein shakes och kan absolut inte motstå att dricka det. Sven gillar att boxas och brukar träna 5 gånger i veckan. Svens hemligheter är att han brukar gråta om saker hemma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra rp och inte lalla jag vill göra större scenarion som man inte kan göra som icke medlem. jag håller mig till reglerna och vill göra så rpn blir roligare för alla. jag kommer bidra med social rp och göra scenariona roliga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan sprida glädje samtidigt som jag rpar bra jag kommer hjälpa andra som jag redan gör t.ex om någon frågar (var köper jag bilar) då kan jag köra han dit eller om jag ska förklara något så gör jag det. jag kommer bidra med bra rp och social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du tillexempel är i ett krim scenario då ska du inte bara köra för att vinna scenariot båda partena ska ha ett roligt scenario. Man ska inte bli arg om den andra vinner scenariot för att man ska spela för man tycker det är kul.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka