Accepterad growmaster05 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

growmaster05

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874177583/

Ditt Hex-ID: 11000013679302f

Vad är din discord tagg? GrowMaster_YT#3700

Vem var det som bannade dig? Ebbzterr Dansken

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krim roll ~Ebbzterr. Återstår: 2 dagar 22 timmar 34 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fick en kniv o högg en person med den (inom uppbyggt scenario)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. två grabbar var allmänt hetsiga och kaxiga mot mig när jag skulle ta ut min bil vid torget garaget. De börja mordhota mig med att de kännde "stora" i stan o sa massor med skit om min mamma o att jag var en liten skitunge. Sedan började de slå mig och jag slog tillbaka. Detta slagsmål höll på 10 min typ, de fortsatt slå mig hela tiden när jag försökte ba gå därifrån efter ett tag i slagsmålet, så jag inte skulle dö. Men de döda mig o jag blev ressad o de fortsatte att slå mig o jag slog tillbaka för de verka it fatta. Sedan kommer en kille jag känner o de börjar slå han med o är allmänt kaxiga. De åker ivåg o min kompis (som har krim) ger mig en kniv där vi såg att han hade oxå vapen. Vi stoppar de o grabben tar ut en lampa o jag knivhugger honom o drar. Sen gav jag kniven till min kompis som har krim. Jag gjorde detta utifrån omständigheterna av scenariot och min karaktärs bakgrund, (abdi rasek) vilket har varit den mest efterlysta i stan flertalet gånger och varit med om flertalet gängkrig, så inom rp av min karaktär så är en sådan handling inte så grovt kriminellt. Men det tyckte inte ebbzterr :/

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ifall vi ska gå utifrån reglerna så var bannan inte felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad efter att jag har kommit tillbaka från min bl. Men har alltid kunnat rpa seriöst på senaste så jag blev it bannad innan min bl så mkt där heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vänta tills jag o mina grabbar köper gäng som vi planerat att göra idag eller imorgon. Sedan återkomma till den killen o få han att ångra att han föddes.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte göra någonting mot folk och bara ignorera de ifall jag it har krim roll. För annars klassas det kriminellt ifall jag ska slå de ur medvetande. för det tolkas som mord.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka