Nekad Holk | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holk

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199763917908/

Ditt Hex-ID: steam:11000016b818c54

Vad är din discord tagg? holkishh

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-05 213824.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag aimbottade, o staffs/ägare valde gör de som krävs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kom ihåg iallafall att jag o 2 till från samma gäng, åkte till ett område för att ta belöning då de va andra på platsen så vi kollade vilka de va de börjades o skjuta o jag sköt en i den bilen,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va it felaktig men jag vill ha en chans o bevisa mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 gånger 1 gång bug abuse, andra gången prata me en död kropp, o lärde mig direkt efter mina fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte testat fuskat de va dumt val och vill bevisa att jag inte fuskar o kör på riktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!
Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 3,000kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh Lunify

Hej!
Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 3,000kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Mvh Lunify
vet folk som gjort terrordåd fuskat sönder o allt annat o jag testa fuska 1 gång döda 1 person o ni gör de som att jag sprängt servern asså va?

Hej!

Mvh Lunify
och som du säger *skadan som du orsakat* jag döda en grabb o blev bannad direkt så skada t servern kan jag it påstå jag gjort direkt o en chans att bevisa att jag inte ska fuska får jag ju it heller, medans folk som fuskat dagligen kommer tbx, o dom 3 tusen kronorna kan ni ju ta från min gorilla ped kingen

Hej!

Mvh Lunify
och har inte ens stor ban historik blivit bannad 2 gånger av inte ens så stora grejer. Så dåligt för servern äre it att ta tbx mig o låta mig bevisa att jag ej fuskar o vill köra seriöst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka