Accepterad Grodan12376 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan12376

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 1445612103

Ditt Hex-ID: 1100001562a4a47

Vad är din discord tagg? Kayye#2255

Vem var det som bannade dig? crustlux

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? oseriös rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet it sa bara att jag o min vän skulle ta buss till pirren sen när jag va där så blev jag bannad.O asså en staff som spelar rp eller vad det är har sagt att man kan göra de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va med min vän sen vi palla in gå så vi sa vi tar buss.Till pirren sen.Vi var där o då blev jag bannad i 4 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag vet inte för en nstaff sa att man kunde säga att man kan ta bussen till ett ställe.Så vet inte men asså visste inte att man inte fick.Eftersom staff har sagt att man får de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att man inte ska slåss eller att man inte ska kolla på annat irl när man kör bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte Kunde kanske sagt att vi inte skulle ta bussen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att säga man inte ska ta bussen nånstans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka