Nekad Knubbsäl | Ban Överklagan [1.Juniorentm.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knubbsäl

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181411925/

Ditt Hex-ID: 110000148c93655

Vad är din discord tagg? Xotiic7716

Vem var det som bannade dig? 1.Juniorentm.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-02 000439.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för jag var för lat och någon hade snott våran bil så efter sjukan tog jag spawnmenu för att göra de enklare för mig vilket var fel. skulle rpat ut de genom att ta en bil eller fråga ifall någon kunde köra mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kokm från sjukan sen tog jag spawnmenu sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej rpade på att jag tog bussen men min kompis trodde de var en grej eftersom alla gör de men tydligen inte viste inte att man inte fick göra så men ifall man inte fick så ja då är de en felaktig ban absolut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. EHHH jag minns inte riktigt min senaste ban men har inte varit bannad på månader så ja jag har lärt mig utav den som jag har gjort med alla tillsägningar också. trodde man fick rpa på att ta bussen utifall man inte var i något scenario med någon alls. men antar att jag hade fel men kommer inte riktigt ihåg min förra ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat be om skjuts av någon istället för och ta spawnmenu

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes vill int evara bannad så jag följer reglarna klart och tydligt viste bara inte att man inte fick göra de det är allt eftersom alla gör de trodde jag de var en grej att rpa på att man ska ta bussen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka