Nekad ReeRee | Ban Överklagan [Limopis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ReeRee

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198307686642/

Ditt Hex-ID: steam:110000114b538f2

Vad är din discord tagg? aa13.x

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-09-12 205223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det ser ut som att jag shoot on sightar på ban beviset som motparten skickade in på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag samt några i gänget åkte runt i en buss när det blev en aktiv skottlossning som vi var inblandade i, våran buss börjar ryka så vi svänger in i en gränd där vi lagar bussen. När vi kör ut ur gränden ser jag de som nyss sköt mot oss och väljer att hoppa ut ur bussen och skjuta dom då vi inte skulle ha en chans att fly från deras sportbilar med våran buss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och Nej. Klippet staffsen fick skickat till sig var bara 1 minut långt eftersom han som skickade in klippet vill ha revive och då måste han få det att se ut som en shoot on sight och att jag gör regelbrott vilket inte stämmer. Bannen från staffsens perspektiv är helt korrekt då jag inte hade klipp på scenariot eftersom mitt klipp program var fullt vilket är mitt fel och får skylla mig själv för att jag inte rensade det i tid. Men bannen är inkorrekt då jag inte tycker det var en shoot on sight samt vet att om staffsen hade sett klipp från min synvinkel hade de inte bannat mig eftersom vi sköt mot varandra precis innan vilket ni kan se i loggsen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 6 bans på över 1 år där bara 2 av dom bannsen sitter korrekt. Min senaste ban var fearrp och det var många månader sedan och inte gjort något sedan dess. Alltid varit grön spelare. Har aldrig gjort en banöverklagan då jag tycker att om man blir bannad så ska man vänta ut sin ban som ett straff på ens regelbrott med gör denna överklagan eftersom att min ban är inkorrekt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sett till att jag rensade plats på datorn för medal så jag kunde klippa innan jag gick in på Unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ha alltid plats för klipp program på datorn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, vill att hapyxz eller philip320 tar denna ban överklagan ingen annan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka