Inaktuell Grodan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel.

Vad heter du på discord? Grodan#3025

Ange ditt födelsedatum 5 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Varför jag söker till Medlemskapsansvarig finns det några olika anledningar för, Stor del är för att jag vill vara med och utveckla rpn på servern och kunna få en så bra och hög rp nivå som möjligt! samt har jag trötnat på att rpa. Jag vill också kunna hjälpa servern på ett större ansvarsområde. Jag vill förbättra och hjälpa. Jag har även ett stort intresse för att hjälpa, både icke medlemmar och medlemmar. Jag vill också försöka förbättra och påskynda ansökningsprocessen till medlemskap.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför just jag ska bli rekryterad till medlemskaps-ansvarig är på grund av mina erfarenheter & kunskaper. Jag är absolut inte bättre än någon, men jag vet vad jag vill och gör. Jag söker inte uppmärksamhet eller tycker att jag är viktigare än någon annan. Jag visar alla respekt och

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor på ett vänligt sätt med respekt. Man ska inte tynga ner någon och få de att känna sig "mindre värda" då det är helt absurt. Man ska också kunna vara social och ställa frågor som inte rör samma ämne. Man ska också visa intresse i vad personen säger, oavsett vad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill höja kraven på betydelsen av att vara medlem på Unive. Jag vill kunna ändra på punkten att visa respekt för servern, ansöker man om medlemskap då är man också inräknad i gemenskapen. Det är många medlemmar (inte alla) som är whitelistad på andra servrar, lallar eller bara förstör för Unive. Jag vill inte att ni ska få en uppfattning av att jag letar fel i spelare, det gör jag verkligen inte!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna skapa nya, roliga scenarion som är roliga för alla parter. Medlemmen ska veta och respektera Unive`s gemenskap & regler. Både discord, fivem och forumsreglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett större ansvar på servern. En medlemskapsansvarig ansvarar för serverns framtid inprincip. De har ett stort ansvar av vem de tar in, serverns framtid. Jag ska också bemöta alla med respekt och vänlighet, då de får ett intryck av servern och om de känner att det är kul att vara här. Jag har också ett stort ansvar då det är en större roll, som kräver mycket engaemang, tid & bra bemötande, vilket jag har och kommer använda.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer lägga mycket av min lediga tid på arbetet som medlemskapsansvarig. Ungefär 08-23 på vardagar. Ca 11-02 på helger. Dessa tider är då jag kan vara aktiv och besvara trådar, självklart gör jag annat som prioriteras före (skola, träning osv).

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nja, tror inte det! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka