Nekad grisen15 | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Rosenholm

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2008

Vad heter du på discord? Grisen15#8360

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan typ 10-14 sen 18-03

Hur länge har du spelat på Unive? En månad ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Förbättra servern med att kunna kicka fler folk, kunna få använda toggle id så de blir lättare för mig att kunna se deras id som bevis när ja är live och skicka till staffs om ngn gör fel å borde blir bannade.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Kunna få bättre koll på servern samt kunna kicka dom som gör fel och skicka till staffs där ja även har en Twitch kanal på 7K följare, där de kan komma streamsnipers. Även sätt många som gjort mkt fel å därför kunna få rollen sv så de vet att de verkligen ska kolla på vad ja skriver och inte skita i de typ

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hjälpa många i chatterna/dms som tuggumi gör ofta, även kunna hjälpa folk ig med att om de gör fel på servern så kan ja skriva till de ig att de inte ska tex prata ooc/ halv ooc och då säga att de inte ska gö de och om ja ser det igen så kickar ja de och pratar med ett från staff teamet och visar upp videos där ja sparar inprincip allt. :)

Varför ska just du bli servervakt? För att lite som ja skrev innan att kunna bidra lite med att förbättra servern

Varför vill du bli servervakt? För att förbättra servern både ig och i dc servern enklare med rollen sv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja litegrann, har kollat på Twitch streams de staffs streamat och visat när de jobbar sådär inne på servern

Är du whitelistad på serven? Nej duvet ;) hah

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång, de var förut när min KOLLEGA drog ut några ut en bil i farten och att han sprang därifrån när de visa vapen… Vilket ja tkr ä en felaktig ban eftersom de va min kollega och sen att han nekade till de så blev vi båda bannade…

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka