Nekad BMW e28 | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad heter du på discord? edde01

Vad är ditt Hex:ID 110000143ea4184

Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. vanliga dagar kommer jag kunna va ig under 14-21 eller 23
sen på helger så blir de sent runt 14-03
på sommar lovet/jul lovet är runt 13-04 för de är ett längre lov

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har runt 18-19 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. vi hjälper staffsen hitta problem spelare eller liknade för om de finns lallare så jag kan bana dem å tagga er i bannen så kan ni förlänga bannen vi kan kicka folk för att titta id på folk om dem lallar så kan vi kicka eller banna då kan man sätta på toggelid för om folk lallar eller slos å jag varnar dem för kick

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill få bort alla lallare från servern så vi kan få bättre rp och dem som går in och lallar kan jag kicka och banna
å de menas att jag varnar först sen kickar sen bannar vill kunna hjälpa få bort alla lallare från servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att använda toggleid i skottlosning/scenerio
kicka folk för man vill för man inte gillar den personen
banna för för de är kul typ

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna (2024-10-21 var din senast ban).

Du får ansöka igen 2024-11-20 och din gula banfärg har gått ut.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka