Gripen123 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gripen123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Gripen123

Hur gammal är du? 15 20040810

Vad heter du? William

Vad heter du på discord? Gripen#8257

Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast hela dagen men typ 11:00 till 23:00 eller längre beror på men när jag är inne är jag inne länge

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle bli glad såklart haha. men iaf jag skulle helt enkelt lära mig att kom in i det. då de va länge sen jag var staff. Som sagt jag skulle lära mig allt och bara hjälpa till och få roliga scenarion.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jag har varit staff på gbg då jag höll koll på vad som hände in game. gjorde inte så mycket i dc då servern var påväg att dö ut så ingen behövde typ hjälp. men iaf jag vet vad som innebär att vara staff :)

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt jag hat varit staff på servern gbg.

Vad kan du om skripts? Jag kan inget om scripts men jag är snabb lärd om någon säger de 1 gång så lär jag mig de :)

Varför vill du bli staff? Jo jag vill bli staff eftersom jag har spelat på servern ett tag nu. och jag har märkt många är dåliga på rpa. och jag vill såklart hjälpa till med servern så att den aldrig behövs stänga ner ::). nu när jag är polis så möter man man många som failrpar osv. så då kan det vara bra att vara staff. vissa leavar ibland och det är riktig tråkig rp enligt mig. som sagt jag vill bli staff för en godare rp :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Det är uppfattat :)

din ansökan ser bra ut men reagerade på att din ålder inte stämmer överens med texten och att du inte verkar veta vad skripts är. Jag skulle personligen vilja att du beskriver så utförligt du kan i vilka händelser du kan töllföra något i och vi vilka sammanhang du har varit till hjälp i staffteamet innan. Med vänlig hälsning, Alex

oj la märket till nu att jag skrev fel 2005 o jag är 14 vet inta vad som hände när jag skrev. men alex kan in tyga på att jag är bra på rp :)

Personligen tycker jag att det finns stora utvecklingsområden i denna ansökan.

För det första så tycker jag att du bör utveckla mycket under ”Vad skulle du göra om du blir staff?”, där det saknas beskrivningar av olika situationer där du kan bevisa dina tidigare erfarenheter och kombinera det med texten.

För det andra så tycker jag att punkten ”Varför vill du bli staff?”, även den kan utvecklas, det räcker inte med att ”det är bra att vara staff för att folk inte kan RPa”, speciellt inte när staff innebär att du troligtvis inte kommer att ha tid att lägga på rollspelande (till viss grad).

Allt som allt tycker jag att du bör fundera på om staff verkligen passar ditt ändamål, kanske servervakt skulle passa bättre med tanke på att du både vill RPa och ändå hjälpa folk som är sämre på att RPa och styra upp exempelvis självklara copbaiters osv.

Om det är staff du vill satsa på så behöver du utveckla din ansökan och ta då även tid att renskriva den så att den ser snyggare och mer tilltalande ut.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

din ansökan ser bra ut men reagerade på att din ålder inte stämmer överens med texten och att du inte verkar veta vad skripts är. Jag skulle personligen vilja att du beskriver så utförligt du kan i vilka händelser du kan töllföra något i och vi vilka sammanhang du har varit till hjälp i staffteamet innan. Med vänlig hälsning, Alex

Personligen tycker jag att det finns stora utvecklingsområden i denna ansökan.

För det första så tycker jag att du bör utveckla mycket under ”Vad skulle du göra om du blir staff?”, där det saknas beskrivningar av olika situationer där du kan bevisa dina tidigare erfarenheter och kombinera det med texten.

För det andra så tycker jag att punkten ”Varför vill du bli staff?”, även den kan utvecklas, det räcker inte med att ”det är bra att vara staff för att folk inte kan RPa”, speciellt inte när staff innebär att du troligtvis inte kommer att ha tid att lägga på rollspelande (till viss grad).

Allt som allt tycker jag att du bör fundera på om staff verkligen passar ditt ändamål, kanske servervakt skulle passa bättre med tanke på att du både vill RPa och ändå hjälpa folk som är sämre på att RPa och styra upp exempelvis självklara copbaiters osv.

Om det är staff du vill satsa på så behöver du utveckla din ansökan och ta då även tid att renskriva den så att den ser snyggare och mer tilltalande ut.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Jag tipsade han om att ansöka till servervakt innan och sen testa staff men han envisade sig om dehär, håller helt med var du skrev i texten och försökte få ut det kortfattat.

Tillbaka