Accepterad Grichpojke | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrebarre_

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid clavering

Vad är ditt discord namn? Arrebarre

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Håkan Andersson född 2000-1-11/20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lungn snäll tacksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrund:Arvid växte upp i en fin familj fast en dag så kom hanns pappa med i ett gäng och sen slutade det med att min mamma dog pga att hanns pappa hade många fiender så hanns fiender va ute efter hanns mamma så det dödade hon och blev hanns pappa försträkligt ledsen så han tog själv mord och då stog han där mitt ute i lidköping helt själv utan vänner och familj och då var han 15 år han fick mycket pengar pga hans ärv pengar så han flyttade till usa los angeles och startde ett nytt liv. Framtid: Han vill glömma sin uppväxt men inte allt inte det han har lärt sig han vill ha mycket pengar ett bra jobb hans dröm är att ha mycket kompisar som han kan prata med inte som i lidköping där han var helt själv så att han ska få kompisar ska han va så snäll som det bara går han vill dela ut pengar till det fattiga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att vara en snäll man som gillar att jobba och är mycket aktiv en man som kan ta kretik och han gillar inte kriminaletet han vill göra alla glada i servern och kommer vara så trevlig som det bara går.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra personen, istället för att fokusera på att vinna själv. Det kan handla om att ge motståndaren möjlighet att vinna genom sina egna handlingar, kanske för att uppnå ett större mål längre fram. I vissa situationer kan det vara en strategi för att skapa ett ömsesidigt fördelaktigt resultat, eller för att visa godhet eller samarbete. Det kan också vara en del av att förstå och förutse vad den andra personen behöver för att nå sina mål.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte med denna gubbe i spelet, gjorde lite fel i början men då var jag ny och viste inte så mycket men ny inga brutna regler eller nåt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda nån utan ett grundlägande scenario om man dör så får man inte komma ihåg vad som hände Man får inte lämna ett specielt scenario till exempel om du bli rånad så får du inte lämna Man får också inte köra över nån utan ett grundlägande scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en kille som inte har så mycket att göra så jag tror att jag kommer vara mycket aktiv och vara en bra role spelare som är mycket snäll

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka