Accepterad Grichpojke | Medlem ansökning [☯«𝕊𝕏𝕁»☮]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrebarre_

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arrebarre

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: GM Lino 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam busig trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: GM Lino växte upp i göteborg med sina båda föräldrar pappan var kriminel och mamman jobbade hårt för att betala skatterna. När gm blev 12 år gammal blev hans pappa skjuten framför hans ögon. Gm brydde sig inte han hatade sin pappa för vad han har utsattt gm mamma för. Senare blir gm mamma svårt sjuk och dog det gjorde så att gm senare bode med sina perfekta gud mor. GM vill stopps kriminaliteten som är ute i staden så att inget barn ska hamna i samma sitivation som han . Han har planer för att bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med bra stämning i servern. Har märkt att det är många otrevliga spelare ute på servern men självklart många trevliga också jag vill hålla mig till de trevliga och bygga upp en trevlig rp. Jag kommer börja med att försöka hålla mig till polisrp och sprida glädje.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att jag inte ska spela för att vinna. Ett rp som ska vara realistiskt och roligt även för motpartnen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte vad jag vet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming. Man använder sig av information utanför rollspelet och använder det ig. RDM får inte döda/skada utan anledning. VDM får inte använda fordon för att skada.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja det är så att jag tappade mitt medlemskap för inte så länge sedan för en kontroll tror jag.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka