Nekad GREVEN15 | Medlem ansökning [Madsix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GREVEN15

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav

Vad är ditt discord namn? greven#1421

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Svensson och han har haft det svårt på ungdom tiden, familjen har inte heller varit så bra på senaste och han vill bara få tag på livet, han är 23 år gammal och han vill klara det så mycket. Men mycket händer med han i livet, han har inte haft det bra på sin ungdoms tid då han blev kriminell och började sälja och nu ser det inte bra för Daniel då han har folk efter sig då han slutade med droger och allt liknade. Nu försöker Daniel få tag på livet igen han åkte till ortenwave där han trivs väldigt bra och träffat många vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig scenarion och roliga händelser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsa mig om servern

Nekad, utveckla fråga Berätta om din karaktär och Vad kan du bidra med till serverns RP? du kan Ansöka om 12 timmar igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka