Nekad GREVEN15 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GREVEN15

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? greven#1421

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hans han hade en dålig uppväxt med mycket kriminella personer omkring han och han hade en sjukdom som gjorde att han stammade och han blev mobbad för det i år men en dag så var det som han aldrig hade haft sjukdomen folk sluttade mobba han sen när han blev 15 år när han började på Hugh cool då fick han ett nytt intresse komiker han sa och gjorde skämt .tex var lärde sig hajarna att simma Hugh scoop det tyckte han var roligt och resten av familjen också när han blev 20 år gammal hade han tappat intresset av skämt då ville han bli polis så han bestämde sig för att ansöka och sen ta utbildningen utbildningen gick bra och han blev godkänd och han tillbringa resten av kvällen med att spela fotboll med sina kollegor han behövde lägga sig tidigt för imorgon var stora dagen han blev polis han hade en väldigt bra kroppsform han var stark och nyttig. Han hade brunt hår med tuffs och han var 25 år gammal och hans favorit mat var hamburgare med pommes bredvid men efter ett tag blev han väldigt sur på kollegorna och han började få tjänstevåningar som kan ledda till sparken. sen kom första upphöjningen då han blev assistent han var så stolt över sig själv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bättre och positivare upplevelse i serverns RP genom att hjälpa andra nya som kommer in på servern samt så kommer jag även att bli högt uppsatt i yrken och annat som kommer leda till en roligare RP. Samt så kommer jag att vara med och bidra i en massa roliga scenarion som kommer att vara roliga för båda Partena. Och göra ett mycket bättre ryckte för servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för sin egen vinst utanför RPn skull. Och även att man behöver inte vinna ett scenrio för att det ska vara kul. Så det ska vara roligt för båda partena.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Typ suntförnuft det är att man ska tänka logiskt att tex jag skulle inte gå och spotta på en bil irl du ska man it göra det i spelet heller man ska tänka vad skulle jag gjort irl för man går it typ och bara slår ner folk för inget

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan per 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka