Grenadekev | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grenadekev

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 6 Juni 1998

Vad heter du på discord? Kevinhotie#5959

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 15-16h

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5-8

Hur ofta kommer du vara inne? Nästa varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 15

Vad heter du? Göran Wolf i spelet på riktigt Kevin Karlsson

Hur gammal är du? 23

Har du B-Körkort? Nej

Varför vill du bli anställd på Securitas? Känner de kan bli kul att jobba på ställen där de måste vaktas. Jag kommer se till att regler följs. Jag har även intresse för uniforms jobb utanför rp.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag kommer bidra med mycket, jag kan jobba många timmar jag kommer vara bestämd på att se till att regler följs

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Lite, skulle jag väll säga ifrån skolan osv.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska prata precis som alla andra uniforms inriktade gör. för exempel Göran till Kalle kom.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Som en securitas vakt jobbar du genom att vara en vakt på olika platser för att se till att lag och ordning följs. Man beter sig civilt och ordentligt bland folk. Man får bara använda vapen om du känner att ditt liv är vid fara. Eller om någon annan använder vapen emot dig.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Det första jag hade gjort är att försöka lugna ner personen så att han inte döda personen med en kniv emot sig, sen hade jag försökt få ditt polis som har mer resurser att ta hand om situationen. Sen när polisen tar över så hade jag sett till att ingen folk samling samlas omkring. För att arrestera någon är inte mitt jobb utan polisen jag ska göra de så lätt för polisen som möjligt.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) De första jag gör är att se till att han slutar slå på personen. Men hjälp av verktygen jag har tillgängliga. Sedan särar jag på personerna och försöker få ditt polis så snabbt som möjligt. När polisen kommer så berättar jag läget och låter de sedan ta över. jag ska bara se till att allt är under kontroll och hjälpa till där de behövs.

Har du några andra frågor? Nej, jag hoppas ni har en fortsatt trevlig dag och hoppas vi kommer att jobba med varandra i framtiden :)

Tillbaka