greger gregersso
Icke Medlem
- Meddelanden
- 52
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-lacken-731 — FiveM, Utgår 2026-03-11
Anledning: kör ifrån under vapenhot
Visa på portalen →
Berätta vad som hände aa jag åkte utanför bahamas mamas så kom dmg fram till mig och fråga vilket gäng jag var med så sa jag sen bara hoppade de ut och började skjuta mot mig utanför bahamas mamas så jag väljer att åka där ifrån så kommer dom och pittar mig hoppar ut igen riktar och kidnappar mig och kräver utbetalning och vi har inte ens krig.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar men det var lite konstigt bara att de hoppade ut från ingenstans och sköt mot mig när vi inte har krig sedan pittar mig och kidnappar mig och kräver utbetalning
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? aa jag har lärt mig att inte köra iväg om dom skjuter mot mig
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag tycker att dom gjorde riktigt fel med att bara hoppa ut och skjuta mot mig precis utanför bahamas mamas från ingenstans när vi inte ens har krig så jag kände lite det var sista utvägen att köra där ifrån om man blir beskjuten.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja