Accepterad greger gregersso | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger gregersso

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-lacken-731 — FiveM, Utgår 2026-03-11
Anledning: kör ifrån under vapenhot
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev bannad för mild fear RP efter att jag körde iväg trots att jag var under vapenhot. Situationen uppstod snabbt och jag tog ett dåligt beslut i stunden och valde att köra därifrån istället för att spela ut scenariot. I efterhand förstår jag att min karaktär borde ha reagerat mer realistiskt när någon riktar ett vapen mot en.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för mitt misstag. Jag förstår varför jag blev bannad eftersom jag inte följde fear RP-regeln. Jag borde ha stannat kvar och spelat ut situationen istället för att försöka fly.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att alltid ta hot med vapen seriöst i RP och agera realistiskt. Om en liknande situation händer igen kommer jag stanna kvar och spela ut rädsla istället för att köra iväg.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker om att spela på servern och vill fortsätta utveckla mitt RP. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer följa reglerna bättre framöver så att jag kan bidra till bra och realistiskt rollspel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka