Accepterad GormStorming | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GormStorming

Icke Medlem
Meddelanden
646
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Scilla

Vad heter du på discord? GormStorm

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var en som rekommenderade det till mig, sedan tycker jag att det hade varit kul att få delta i staff gänget på unive, anta kompetenta och bra rpare och även kunna göra Unive till en mindre lallig server. Jag vill även kunna hjälpa icke medlemmar som är nya till unive tex att så överseende hur rpandet ska gå till och se till att unive har bra spelare!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig eftersom jag är mogen, ansvarstagande och driven till staff arbetet. Är ganska ny till staff teamet, men tycker det är kul och vill vara med att ta in nya, bra rpare som kan delta till unives RP. Jag hade kunnat bidra med bra arbete för unives medlemskaps ansökande samt hjälpa staff teamet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska såklart alltid bemöta människor med respekt och vara trevlig. Detta tycker jag är viktigt eftersom jag själv tycker det är tråkigt när folk är respektlösa och inte är trevliga. Av ren erfarenhet så ska man inte kaxa tillbaka ifall någon kommer med attityd, utan försöka bemöta människan med respekt och lugn.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? När man är medlem på unive är man en del av unives Community, även en riktigt bra och rolig RP server där man lär sig att rpa och träffa andra roliga spelare. Man följer reglerna, har respekt, ic och ooc. Du ska visa upp och vara en bra förebild för icke medlemmar som kanske är nya till rpandet och hjälpa dem, inte bara vara respektlös och nedvärdera dessa för att de inte har giltigt medlemskap.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Inte lalla, följa reglera SÅKLART, ha en utvecklad och unik karaktär som för RPn vidare. Agera professionellt, visa att du är stor, båda ig och occ som tex support så vi kan hjälpa till så smidigt som möjligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle anse att man har mycket ansvar som MA, man ska se till att Unive har bra spelare och inte massa lalliga spelare, men även visa hur RPn ska gå till. Hålla koll på nya spelare så att de inte skrivit en jättebra professionell ansökan och haft en bra intervju och sedan gå in och lalla på servern. Detta vill jag inte se. Utan vi ska agera som lärare för de nya spelare och visa hur Rpn går till så att de kan bli bra Rp spelare.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu i sommar från 16- ca 00 -03 ig, sedan med forum, intervjuer osv så aktiv som möjligt (ca 12-00) (detta är ungefärligt)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är ganska ny till staff teamet, ny SV, men jag försöker lära mig och se till att bli en bra staff. Har kommit in i det bra än så länge och Rpat länge!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka