Nekad Gorilla jägaren | Ban Överklagan [Toris/redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorilla jägaren

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Ban-referens
aetnnj — FiveM, Permanent
Anledning: montage
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev bannad för att jag eskalerade en situation i montage vilket bröt mot fearRP. Situationen hade byggts upp under flera dagar med hot och stölder mot min karaktär, och jag blev stressad och reagerade fel istället för att pausa och kontakta staff. Jag tar ansvar för mitt agerande och förstår varför bannen gavs.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Jag förstår att det jag gjorde var fel och att det bröt mot reglerna.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag måste tänka mer innan jag gör saker och följa serverns regler. Jag förstår nu att det jag gjorde förstörde upplevelsen för andra spelare och det var inte rätt.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom jag har tänkt igenom vad som hände och jag förstår att jag gjorde fel. Jag ångrar det och skulle göra annorlunda om jag fick chansen igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka