Nekad Gorilla jägaren | Ban Överklagan [Toris/redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorilla jägaren

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Ban-referens
aetnnj — FiveM, Permanent
Anledning: montage
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Situationen som ledde till min ban hände i montage där jag valde att eskalera istället för att följa FearRP. I stunden reagerade jag fel och tog ett dåligt beslut genom att fortsätta eskalera situationen istället för att spela enligt reglerna eller pausa situationen och kontakta staff. Jag förstår att detta bryter mot serverns regler och jag tror därför att det var anledningen till att jag blev bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Jag bröt mot FearRP genom att eskalera situationen i montage och jag förstår varför staff valde att banna mig. Oavsett vad som hände i situationen är det mitt ansvar att alltid följa serverns regler.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag alltid måste följa FearRP och serverns regler oavsett situation. Om jag hamnar i en liknande situation igen kommer jag inte eskalera utan istället fortsätta spela enligt FearRP eller ta kontakt med staff. Jag har haft en tidigare ban och jag har försökt bli mer noggrann med reglerna efter den. Den här bannen har fått mig att förstå ännu mer hur viktigt det är att hålla sig lugn i stressade RP-situationer.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker verkligen om servern och communityn och vill gärna fortsätta spela här. Under tiden jag varit bannad har jag haft tid att tänka igenom vad jag gjorde fel och hur jag kan spela bättre framöver. Om jag får en ny chans kommer jag följa reglerna noggrant, spela enligt FearRP och kontakta staff direkt om problem uppstår. Jag vill visa att jag kan spela moget och respektfullt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

En sak jag vill säga jag kommer aldrig eskalera montage eller något igen om jag få unban jag älskar rp och roliga minnen de därför jag inte slutar överklaga❤️ Jag har montage på andra servers men de är semi rp på dem och de har inget med detta att göra men jag la 2000kr på gorilla ped jag fkn älskar unive de va någon månad sen jag blev bannad och jag känner att jag kan kontrollera och visa vem jag är. OCH JAG SKULLE GÄRNA VILLJA ATT 320 TITTAR DENNA OM DE GÅR

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka