Nekad Gorilla jägaren | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorilla jägaren

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Ban-referens
aetnnj — FiveM, Permanent
Anledning: montage
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Ja, jag tar ansvar för min del i situationen. Situationen började när vi blev jagade och det blev väldigt stressigt. Jag reagerade snabbt och tänkte inte igenom allt jag gjorde, vilket jag i efterhand förstår inte var rätt.

När allt hände gick jag in i support direkt eftersom jag tyckte situationen kändes fel. Jag uppfattade att jag crashade och därför trodde jag inte att det räknades som C-logg, men jag förstår nu hur det kan ha sett ut från ert perspektiv.

Efter bannen blev jag frustrerad och eskalerade i montage, vilket jag också ångrar nu. Jag borde ha hanterat det lugnare istället.

Jag har lärt mig att ta det lugnare i stressade situationer och att lösa problem via support utan att bli arg. Om jag får en ny chans kommer jag följa reglerna och se till att inget liknande händer igen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Jag förstår att det jag gjorde var fel och att det bröt mot reglerna.

Jag ångrar det och har tänkt igenom situationen efteråt. Om jag får en ny chans kommer jag se till att följa reglerna och bete mig bättre så att något liknande inte händer igen

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag måste tänka mer innan jag gör saker och följa serverns regler. Jag förstår nu att det jag gjorde förstörde upplevelsen för andra spelare och det var inte rätt.

Om jag fick spela igen skulle jag ta det lugnare, tänka efter innan jag gör något och se till att följa reglerna hela tiden. Om något händer i spelet istället för att reagera direkt skulle jag försöka lösa det på ett bättre sätt eller ta det med en admin. eller staff.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom jag har tänkt igenom vad som hände och jag förstår att jag gjorde fel. Jag ångrar det och skulle göra annorlunda om jag fick chansen igen.

Jag har ADHD vilket ibland gör att jag kan reagera snabbt eller tänka för sent efteråt, men jag jobbar på att bli bättre på att kontrollera det. Jag vill inte använda det som en ursäkt, utan bara förklara varför situationen blev som den blev.

Jag gillar verkligen att spela på servern och vill fortsätta vara en del av communityn. Om jag får en till chans kommer jag följa reglerna och visa att jag kan bete mig bättre. jag la ner 2000kr för ped med gorilla på servern för jag älskar unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka