Nekad Gorilla jägaren | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorilla jägaren

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198764825156/

Ditt Hex-ID: steam:11000012ff49a44

Vad är din discord tagg? gorilla174.1

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: {AC04D8A4-2505-49FC-81EF-FC8D23B71C8E}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag eskalerade en situation i montage som bröt mot serverns regler. I stunden kände jag mig stressad och rädd eftersom situationen utvecklades snabbt och jag upplevde att mitt perspektiv inte togs i beaktning. Jag förstår varför staff valde att banna mig och tar fullt ansvar för mitt agerande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på servern och agerade som vanligt när några spelare började stjäla och hota min karaktär. Situationen eskalerade under ett par dagar, och jag reagerade med att agera i montage, vilket bröt mot fearRP och serverns regler. Jag var frustrerad och rädd, och jag märkte att staff inte reagerade på mitt perspektiv på samma sätt som jag upplevde det. Jag inser nu att jag borde ha hanterat situationen lugnt, undvikit montage och kontaktat staff direkt istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel. Även om jag kände mig pressad och rädd under situationen, var det mitt ansvar att följa serverns regler och fearRP. Jag borde ha hanterat situationen korrekt och inte reagerat känslomässigt i montage. Bannen var korrekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en tidigare ban, och jag har verkligen lärt mig av den. Jag förstår nu vikten av att alltid följa reglerna, att hålla mig lugn i stressiga situationer och att agera moget i alla scenarier. Det har hjälpt mig att reflektera över mitt beteende och hur jag vill agera i framtiden på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla mig lugn, inte låta rädsla eller frustration styra mitt agerande, och istället direkt kontakta staff. Jag hade också kunnat undvika att eskalera situationen i montage och istället spela korrekt enligt fearRP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig hur viktigt det är att alltid följa serverns regler och fearRP, även när situationer känns orättvisa eller stressiga. Jag har också lärt mig att hantera känslor och frustration på ett bättre sätt och att spela moget i alla situationer. Jag kommer inte göra samma misstag igen iaf.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka