Ej Antagen GONZI200 | Chef-jobb ansökan {Båtbolaget] [ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Måns

Vad är ditt användarnamn på discord? gonzi0331

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2011

När fick du medlemskap på Unive? för 4 månader sen i februari, datum är jag osäker på och jag vet inte vart jag kan se detta.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit P/A på två olika ställen (mekonomen som jag är nu och trygghansa)

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att göra detta jobb bättre och vara stolt med detta jobb som jag kommer framföra. Hitta bra talanger inom försäljning.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara rätt så aktiv men jag har en annan karaktär men jag är knappast på den. jag vill vara med mina anställda så mycket som det bara går. Men jag har också mycket skola men kommer vara mycket aktiv inom detta jobb.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vilken chefs-position ansöker du till? båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Måns

Vad är ditt användarnamn på discord? gonzi0331

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2011

När fick du medlemskap på Unive? för 4 månader sen i februari, datum är jag osäker på och jag vet inte vart jag kan se detta.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit P/A på två olika ställen (mekonomen som jag är nu och trygghansa)

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att göra detta jobb bättre och vara stolt med detta jobb som jag kommer framföra. Hitta bra talanger inom försäljning.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara rätt så aktiv men jag har en annan karaktär men jag är knappast på den. jag vill vara med mina anställda så mycket som det bara går. Men jag har också mycket skola men kommer vara mycket aktiv inom detta jobb.
Nekad skriftlig ansökan du är välkommen att ansöka igen om 24h!

Tillbaka