Antagen Gonzi110 | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Måns

Vad är ditt användarnamn på discord? Gonzi 110

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2011

När fick du medlemskap på Unive? Första gången var februari-september/augusti sen september/augusti-nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har väldigt mycket kunskap och erfarenheter när det kommer till jobb, jag har jobbat på varenda jobb i unive staden men om vi tar mina chefs jobb har jag vart bitr.chef hos mekonomen och kriminalvården sen chef över båtbolaget och chef över marja-lisas samt bitr.chef över Trygg-Hansa. Sen har jag vart sjukvårdsledning och är just nu högt uppsatt hos Polismyndigheten. Sen har jag också vart chef över en annan bilfirma på en annan server för ungefär mer än 1 år sedan. Alla dessa erfarenheter har jag lärt mig mycket kunskap samt vad som är rätt och fel, med min erfarenhet och kunskap så vet jag att jag kan bygga upp ett starkt och aktivt team hos båtbolaget

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner hos båtbolaget är först att lösa ett perfekt och aktivt team som ska jobba på båtbolaget, detta inkluderar erfarna arbetare och talangfulla nya arbetare som har ett fantastiskt driv för att jobba hos båtbolaget. Sen vill jag såklart fixa ihop aktivitet, mitt mål med aktivitet är att vi ALDRIG ska få någon som klagar på vår aktivitet eller blir sur för att de tycker att vi knappast har öppet, jag kommer göra mitt allra bästa för att ha båtbolaget öppet så mycket det bara går. Sen vill jag också fixa en bra och härlig arbetsmiljö för detta yrke, med detta menar jag med att jag vill fixa så att arbetarna känner sig redo och glada att gå i tjänst för att de faktiskt tycker att det är kul och inte bara tråkigt och dystert, sen menar jag också att vi då ska lösa ett starkt temat som kan samarbeta, det hjälper också arbetsmiljön.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är väldigt aktiv, jag har träning på onsdagar och måndagar vilket innebär att jag endast är runt 2-3 timmar aktivt ig på de dagarna sen 3-5 timmar på de andra dagarna som jag ej har träning på, sen lov och helger är 4-7 timmar om dagen, sen är jag ALLTID öppen och aktiv i discord.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis! Du har valts ut som chef till Båtbolaget! Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka