gon_kers | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gon_kers

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? gon_kers / Lainz

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att ansöka till Medlemskap Ansvarig eftersom jag tycker om servern och vill hjälpa den att växa. Jag vill se till att nya spelare får ett bra första intryck och känner sig välkomna. Jag tycker också om att hjälpa andra och tror att jag kan ta ansvar och bidra till en positiv och trevlig gemenskap.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni just ska välja mig är för att jag är en driven person med ambition med att hjälpa folk och vägleda de. Samt vill jag att allt ska ske korrekt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta de med respekt, samt vara vänlig och inte skrika på de om de har fel utan istället förklara vad som blev fel och sedan lära de rätt. Sen vill jag också att en MA speciellt ska vara snäll och förstå alla möjliga situationer

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill göra så att medlemmar känner sig välkomna och att de trivs på servern. Jag vill hjälpa nya spelare att komma igång och se till att alla behandlas med respekt. Jag tycker att ett bra medlemskap ska göra att man vill stanna kvar och ha kul på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att det är en självklarhet att alla medlemmar på unive ska kunna alla regler in och utantill. Sen tycker jag också att man ska ha struktur i sitt rp:ande, dessa saker är för mig helt rimliga som krav för att få medlem på unive!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Medlemskaps Ansvarig är inte bara en roll det bär med sig mycket ansvar, en MA ska ha koll på alla regler utan att kolla på något papper samt en MA ska inte bryta några regler på servern (Exemplarisk) annars tycker jag det inte ser så bra ut om man som icke medlem kommer och ska ta en intervju och så har MA:n anmärkt och uppåt.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet kommer se bra ut och i nu lägen är det sommarlåv men när skolan drar igång kommer det ske lite små förändringar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Tillbaka