Nekad GLOKZY | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOKZY

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? GLOKZYツ#3003

Hur gammal är du? 06b 16

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år 3 mån me oaus

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utevkla jobbet med mera anställda och en trygg och säker miljö så att det ska gå så bra som möjligt för verksamheten! Jag kommer lägga ner mycket tid för båtbolaget och göra mitt bästa för att det ska kunna gå så bra som möjligt! Jag vill att alla mänioskor ska kunna trivas och att det inte ska vara någon inaktivitet för det har varit ganska mycekt inativitet på sena<ste då folk har klagat med mera. Jag vill kunna få en bra firma levande igen och därför väljer jag att ansöka till dena position. Jag Kommer att utveckla båtbolaget till den firman den en gång var och hålla den i aktivitet med personalö dynget runt! Jag ser att det behöver fixas upp och kunna styras upp för att bli en ny firma med anstälda som gör sina jobb på ett bra profitionelt jobb. Men jag anser att det behövs en ny chef som kan ta hand om joibbet och är mogen nog att kunna ta hand om det. Så jag vill bli chef för att ta upp firman och göra den bättre!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har avrit chef och bitr chef 2 gånger där så har alla erfanheheter och har även erfaneheter av andra chefs positioner. Har mycket erfanhget av båtar irl och kan mycket om dem. Har mycket erfanheter inom jobb chefs jobb menyer mänsikor och kan behandla mäniskor på ett bra sätt. Därför ser jag mig som lämplig för detta jobb.
Har bra erfanhet med mycket kunskaper

Hur ofta kommer du vara inne? mån: 16-23
tisdag: 16-23
ons: 15-22
tor: 16-30-22
fre: 16-30-03
helg: 09-13
lov: 10-07

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka