Nekad Globe | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Globe

Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199137418772/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Globe #3815

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran larsson och är 35 år gammal. Göran är arbetslös och lever på A-kassa. Han jobbade som skräddare förut men fick en grov skada i benet efter att ramlat ner från en bro. Han är en ganska glad och snäll person men tar saker väldigt personligt och seriöst. Han gillar att spela spel på sin telefon på fritiden och vara med sina kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill kunna använda blocket och twitter på mobilen så jag kan skriva med andra i chatten. Jag vill kunna använda chattkommandon som /twt och /blocket. och det underlättar så jag kan köpa bil eller sälja.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat roleplay förut och tror verkligen jag kan bidra till ett bättre roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så scenariot blir roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag fick som förslag av några polare att testa spela Unive och sen dess har det varit kul.

Senast ändrad:
Tillbaka