Nekad Sixten | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? greger1234

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Gustafsson är född 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll rolig gillar att mecka med bilar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Göran Gustafsson är född 2001 och han älskar att meka med bilar. När han vara liten så flyttade hans mamma och pappa isär detta gjorde att Göran fick en jobbig uppväxt och levde hos sin farfar och farmor och tappade kontakten helt med hans mamma och pappa. Som 9 åring hade Göran ett intresse om bilar han jobbade och slet som ett djur med sin farfar och fick köra åkgräsklippare. Han tyckte det var super kul och han har alltid sagt att han vill jobba i en bil affär för han tycker det ser så roligt ut. När han växte och blev 15 år fick han börja arbeta med bilar på riktigt i en butik som han praoade hos. Nu är han 23 år gammal och vill börja jobba själv i en bil affär med alla andra som har samma dröm som han. hans största dröm är att starta eget bil företag och sälja massa feta coola sport bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hjälpa andra som är nya på servern för jag har rpat ganska länge nu men tagit paus lite då och då men känner att jag ska försöka andra som är nya inom rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Och så förbättrar vi scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag fick en ban och det tog jag sedan när jag kom tillbaka så gjorde jag det bättre och det ska inte hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunförnuft- att man tänker sig för om man hade gjort det i verkligheten tex jag slår en person framför en polis är inte sunförnuft. Rdm man dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
bör läsa igenom reglerna och lära sig dom först

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka