Nekad Gibek | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gibek

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199244980917/

Ditt Hex-ID: 11000014c9332b5

Vad är din discord tagg? gibek10

Vem var det som bannade dig? Swifty

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-26 011003.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen bannade mig eftersom jag slog ner honom precis efter att han hade släppt mig och tagit av mina handbojor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att jag var på polisstationens parkering där uppe, då tänkte jag att jag skulle ta en intervju så jag gick in i polisstationen och kollade om det fanns en rekryterare som kunde ta en intervju. Men efter ett tag så kom några andra poliser och dom sa bara till oss att vi skulle gå ut men vi ville inte först eftersom jag ville ta en intervju, efter någon minut gick vi ut sen slog min vän polisen och jag visste inte varför, och då tasrade polisen min vän. Då blev jag arg på polisen och slog honom och jag vet att det kunde varit lite dumt av mig men jag tänkte inte innan. Sedan så sprang vi ner till parkeringen vid garaget där nere i polisstationen, precis när jag skulle gå ut med min vän genom själva grinden tog polisen plötsligt fram ett tjänstevapen och sköt mig i benet. Själv tycker jag att det var fullständigt fel av polisen eftersom polisen borde använda sig av våldstrappan och i detta tillfället borde polisen använda en taser till exempel. Sedan så grep polisen mig och gick ut med mig genom grinden. Sedan när jag släppte mig gjorde jag en dum sak. När han släppte mig så sprang jag inte iväg utan jag börja slå honom eftersom han sköt mig. Nu vet jag att det var riktigt dumt och jag kommer iaf aldrig göra det mer för att nu vet jag vad som kommer hända om jag gör detta framöver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var lite både och eftersom polisen sköt mig som jag tycker är helt fel av han. Men jag tycker dessutom att jag också gjorde ett misstag för att som sagt jag börja slå honom efter han hade släppt mig och det var dumt av mig. Men som sagt det är INTE okej att polisen sköt mig. Och en till sak jag vill tillägga är att polisen borde förbättra sitt ordspråk eftersom dom håller på att hetsa hela tiden som är piss jobbigt och dumt av dom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och en gång var när jag körde på nån som höll på och hetsa mot mig. Då blev jag arg och körde på honom med min bil. Detta var väldigt dumt av mig eftersom jag inte borde rdm:a honom bara sådär och det är inte heller realistiskt. Från den bannan jag fick då har jag lärt mig att inte köra på någon, även fast nån hetsar mot en.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag skulle bara kunnat skitit i att slå polisen och bara gått iväg direkt när han släppte mig. Som sagt det var väldigt dumt av mig att jag börja slå honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag faktiskt, jag har lärt mig att inte bara slå nån efter man har blivit frisläppt, nästa gång när jag blir frisläppt av en polis så kommer jag bara säga hejdå och gå iväg som jag borde göra i detta scenariot men jag var dum och inte gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Om nån nekar denna skriv en anledning så att jag kan förbättra min banöverklagan framöver.

Nekad, Jag tycker väl att du ska sitta ut din ban och fundera verkligen över ditt rp. För suntförnuft var inte enbart det du gjorde men mycket lall också. Så ta tiden nu och fundera verkligen vad för slags rp du vill bidra med till servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka