- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 4
Åtgärds-referens
ID: 2179 — Normal (43p)
Typ: Staff Disrespect (§ 1.3a), Combat Logging (§ 4.1g), Mild Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: Problem spelare, cloggar och staffdissar
Personal: Alec
Datum: 2026-04-27
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände från mitt perspektiv var då att jag for till kyckling fabriken för att hjälpa min vän eftersom han hade skickat prio. Jag kommer dit och så ska jag gå in och just när jag går in så crashar mitt nät så då skjöt jag polisen i huvudet fast dödade ju inte honom eftersom att mitt nät hade crashat så jag fattar ändå att det är sunt för att jag skjuter polisen direkt men dödade ju ändå inte direkt någon. Sedan combat loggen då det var efter jag hade fixat mitt nät och kom tbx in medans jag satt i supp då tänkte jag inte på att spawna senaste för att det ändå hade gått 10-15 min så spawnade piren så det blev clogg och det var mitt egna fel borde ha tänkt längre. Och det var efter det jag bara blev sur och så skickade jag då en clown emoji åt alec vilket inte var smart och jag ångrar det nu i efterhand och inser att det verkligen inte var smart och ta ut ilskan på någon annan speciellt en staff.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser inte riktigt att den var helt felaktig det var ju ändå dumt/slarvigt av mig att inte spawna senaste efter jag kom in i servern igen men jag tänkte inte riktigt på det och ingen hade pingat mig i dc eller skrivit till mig att ta senaste men det är ju som ändå mitt fel borde tänkt efter hur jag gjorde där. Sunt förnuft poängen tyckte inte riktigt att det var rättvist att jag fick poäng för det när jag inte ens dödade någon skjöt ju som sagt mot polisen efter att mitt nät hade crashat men förstår typ ändå för man ska ju inte direkt bara börja rikta och skjuta. Staff dissen det vet jag helt enkelt att jag har gjort fel jag gör denna överklagan då för att jag undrar bara om alec hade kunnat ge mig en till chans till unive har inte spelat nu på länge och börjar sakna att spela på Unive.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Antar att alec har beviset?
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja