Antagen Ghoztyyy | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Vad är ditt namn i verkligheten? Affe

Vad heter du på discord? Ghoztyy

Vad är ditt Hex:ID 1100001423e915a

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är nog mest ingame om jag ska vara helt ärlig, brukar vara ingame typ 4-5 timmar ped dag efter jag varit i skolan. Så det är min dagliga aktivitet, är ig några timmar per dag, men på helgerna brukar det bli mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Länge

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skickar nedan, eller i pm, Är grönspelare

Har du tidigare varit blacklistad? Ja, men bara ifrån servern

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severvakt har en del uppgifter. Servervakter har en del perms till att kicka, svbanna, toggleid, dv osv. Kan ge ett exempel på ett bra tillfälle att banna/kicka, när folk gör terrordåd eller andra grova regelbrott när inte en staff är närvarande. Sen efter så skickar du bannen och klippet till en staff som kan förlänga bannen. Eller om en spelare pratar ooc väldigt mycket så kan du /svban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att hjälpa servern få bort spelare som förstör servern. Dem som gör terrordåd och väldigt mycket regelbrott hela tiden. Servervakter ska vara där när inte staffsen är tillgängliga. Men också för att hjälpa servern få bort dem som gör problem/regelbrott och förstör, därför vill jag bli SV

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När du är SV så har du en del perms som kan användas på fel sätt, alltså att du använder dina perms för något annat än att hjälpa, en del exempel på korruption inom sv kan vara att, Svbanna personer du inte gillar, ha på id under skottlossningar eller stormningar, ta medvetet bort andra folks bilar med /dv!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka